tirsdag 27. mai 2008

Denne har jeg fått av Vibbedille. Sånt varmer. Tusen takk Vibbedille. Jeg sender den helt klart i retur.




Men jeg vil jo også sende den til noen. Det skal jeg gjøre i kveld når hodet mitt ikke er så villt.


Jeg har begynnt på ett skjørt i dag. Det ser slettes ikke ut som om dette kan bli ett skjørt men det kan det faktisk.
Jeg sitter på verandaen i dag og bare koser meg i sola. Det er så deilig å få litt varme igjen. Det liker skrotten min !






Dette sjalet er endelig ferdig. De siste omgangene var kjempe lange. Og jeg hadde jo bare lyst til å strikke på skjørtet. Men jeg gjorde meg hard å strikket sjalet ferdig før jeg startet på noe nytt. *flink jente*
I natt blokket jeg sjalet med ca tusen knappenåler, det tok en del tid kan man si. Så når jeg sto opp idag tok jeg ut alle knappenålene og vasket sjalet, igjen. Det ble ikke fint blokket og da er det jo bare å starte på nytt. Men nå har jeg dampet det og det ble mye finere. Når det ligger slik er det ikke fint men jeg skal ta fler bilder senere. Og da skal dere se at det er faktisk veldig pent.
Jeg har strikket det i Lucca Fino. Ett helt fantastisk garn. Jeg har igjen litt over 100 gram og det har jeg tenkt å bruke til pulsvarmere.






Jeg er blitt tagget av mormor.

Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you

Og dette ble resultatet:
Departementet avgjer kva som skal gjeras med inndregne plantevernmiddel

Jaja, boka heter Handtering og bruk av plantevernmiddler.

Nå skal jeg slenge over noen poteter så Gubben kan få middag når han kommer hjem. Fiskekaker og stektløk, gulrøtter og remulade skal han også få. Da blir han så glad atte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

For et nydelig sjal, kan tenke meg det var litt av en jobb med knappenålene.De gryteklutene var stilig. Å, kattungene er virkelig søte,tenk så små de er.

Anonym sa...

Nydelig sjal, og fy for en jobb med alle de knappenålene.. fysj.. Gleder meg til å se fortsettelsen på det skjørtet.. du er flink som klarer å vise motstand, sliter litt der jeg, så masse fristelser , og lite viljestyrke..

Kos dere med middag, fisk sto på menyen her i dag og.. nydelig. så nå må jeg ut å trimme litt,ut på en times rundtur med voffa, hun blir så glad da..

Ha en fortsatt herlig og kreativ uke i varmen..