søndag 8. juni 2008

Litt om meg i alfabetisk rekkefølge.

Jeg er blitt tagget av Vibbedille.
Det går ut på følgende. Følg alfabetet og skriv om deg selv.
Ja dette er ikke enkelt men jeg hiver meg ut i det og prøver.

A- ansvarsfull, amenneske
B- bokelsker
C- cool (slett ikke men men)
D- doven, damete (noen ganger)
E- elskling
F- fiskeglad
G- glad
H- handarbeidsjente
I- ivrig
J- jente
K- klossete
L- livlig
M- mamma
N- nebbete
O- ordentlig
P- pirkete
Q- nei vet du hva
R- rolig
S- stolt
T- tustete
U- utolmodig
V- vrang
W- aner ikke noe på W
X- ja det er jeg
Y- yr
Z- znorkete
Æ- ærlig
Ø- øynene mine skulle vært sjekket.
Å- åpen ( det er ikke sant, men passet på Å)

Sånn da var det gjort.
Jeg sender denne videre til alle som vil ha den. Værsågod alle sammen.

Ellers skulle jeg hatt en lang fin oppdatering nå men. Guttungen har stukket av med kabelen til kameraet mitt så det får vente til i morgen.

Ingen kommentarer: