lørdag 24. mai 2008

Fargeswap og nytt garn

Jeg har deltatt på fargeswap på Strikkepinnen og i dag fikk jeg hentet denne flotte pakken på posten.
Masse deilig garn, som jeg tror skal bli votter, stearinlys og en flott pakke med masse rart til kortlaging.
Tusen takk for den flotte pakken som jeg ikke vet hvem som har sendt.






Her om dagen kom jeg over et nydelig skjørt på en blogg. Jeg synes det var kjempe fint og fortet meg til byen for å kjøpe garn.
Og dette var det jeg falt for, Cotton Viscose fra Garnstudio. Jeg har aldri strikket med det før så jeg håper det er et bra garn. Jeg synes det er en nydelig farge. Nå gjenstår bare å få tak i mønsteret. Det viste seg å ikke være så enkelt. Men jeg gir ikke opp for det skjørte SKAL jeg strikke.





Ellers så er her jo iskaldt og lite sommerlig. Jeg må fyre i ovnen for å ha det trivelig inne. Jeg vil ha sommer og varme.

Jeg strikker på sjal, hekler grytekluter og strikker litt sånnt småtteri. Det er godt å lage noe som blir ferdig fort av og til. Nå skal jeg lage meg en tekopp og kose meg resten av dagen med strikketøyet.

Ha en fin helg alle sammen.

Ingen kommentarer: