torsdag 15. mai 2008

15.mai 08

Nå har jeg endelig blitt ferdig med dette sjalet.Jeg har strikket og strikket på det siden jul, minst. Og det er gørr kjedelig å strikke. Det er strikket i Susanna og jeg har alt strikket ett likt til dette før. Men det har jeg slitt ut. Så da var det bare å sette igang igjen. Det er nydelig å pakke seg inn i når kveldene er kalde.











Jeg har heklet kant rundt for da synes jeg det blir litt finere.




Ellers har strikketøyet ikke blitt rørt mye i pinsa. Vi hadde en stor skogbrann i grenda mi. Det brant fra lørdagsettermiddag til mandag kveld, for så å bluss opp igjen på tirsdagsettermiddag. Det gikk bra til slutt, ingen menneskeliv, inger hytter og ingen hus brant ned. Men ca 3000 mål skog brant. En stund var det fare for bebyggelsen og det var fryktelig skummelt. Jeg meldte meg som suppekoker og matpakkelager. Det er mye bedre å være der det skjer enn å gå hjemme å bekymre seg.

Jeg er kommet litt lengre på det rosa sjalet og det blå greiene er pulsvanter strikket to på en gang på to rundpinner.





Jeg ønsker dere alle en strålende 17. mai.

Ingen kommentarer: