onsdag 28. mai 2008

En nydelig varm dag.

Det ser ut som en slagmark hos meg i dag. Jeg har veldig lenge utsatt og flytte denne materiealhaugen. Og det enda den har vært veldig i veien. Men i dag tok jeg meg sammen og fikk satt igang. Jeg er ikke helt ferdig men det er ikke mye om å gjøre.


Sånn ser her ut nå, men i morgen blir det ryddig og fint.




Jeg har flyttet de bar en liten bit men nå ligger de ikke i veien. Håper min snekkerstefar er
fornøyd med løinga. (det kan umulig skulle skrives slik)



Sjalet mitt er helt ferdig nå. Det ble fint når jeg dampet og ikke blokket det. Planen er at dette skal være sommer sjalet mitt. Det heter Sun Ray Shawl og mønsteret fant jeg her http://elann.com/ShowFreePattern.asp?Id=237024. Jeg har strikket det i Lucca Fino. Et nydelig, mykt og varmt garn.


Mønsteret er veldig enkelt . Og lettere å se på dette bilde.


Nå skal jeg gå å ta meg en dusj mens jeg venter på første del av Garnmysteriet. Juuhuu, jeg gleder meg. Håper bare jeg har nok garn i hus. Jeg prøver jo å ikke kjøpe så mye garn. Det er ikke spesiellt vellykket men jeg prøver i det minste.

Ha en fin kveld alle sammen.

1 kommentar:

Margrethe sa...

Sjalet var knallfint! Hvor mye garn brukte du? Jeg har en hespe lucca fino liggende, tro om det er nok?