fredag 30. april 2010

Strikketøymapper i PVC (voksduk)

Nye mapper fra min hånd. Det ser ut til at jordbærsesongen kommer sent i gang i år så da passer det jo fint med ei mappe med jordbær på.

Alle mappen måler 13 cm ganger 18 cm ganger 25 cm.

De tåler en vannskvett og er lette å tørke av om de blir skittene.

Mappene er supre å ha med på tur og i bilen er de topp, siden de kan ligge på våte gulv uten at håndarbeidet blir vått.

Mappene koster 200 kroner inkl porto.

Har du lyst til å kjøpe en, send meg en mail på elnorm@online.no



Sommerlig mappe med blå blomster


Jordbærmappe SOLGT


Margit er sur fordi mamma driver med andre ting enn å kose meg henne. 


Disse mappene er sydd i den koseligste voksduken jeg har sett på mange år. Sommerlig og litt nostalgisk.


Sommerlig mappe med gul glidelås.


Sommerlig mappe med rød glidelås.


Alle er solgt

2 kommentarer:

spøt-oline sa...

Så søte mappene var da. Får nesten sommerfølelse ;)

Mappen jeg kjøpte av deg blir brukt til bilstrikk. Helt supert med voksduk. Det er bare å tørke av når den blir skitten.

Ha en flott helg.

Sidsel sa...

Kunne tenkt meg å kjøpe en sånn "sommerlig" mappe jeg...om du har flere igjen ? Har kjøpt 2 av deg tidligere,men de "flakset" vekk som gaver *fnis*
( sideg@lyse.net )
Sommerhilsen til deg :o)