fredag 13. november 2009

Det snør, det snør


I dag kom vinteren igjen til bygda mi. Luften er tett av snø og jeg er glad jeg kan kose meg inne med strikketøy og fyr i ovnen. 

Skulderen min er nå endelig så og si god.Så nå er strikkepinnene flittig i bruk igjen. Jeg har startet på julegavene og noen er det blitt alt.

Aili`s mittens synes jeg er så fine. Jeg klarte ikke å vente med å strikke de til skulderen kunne strikke vrangmasker så disse vottene er strikket med bare rettmasker. Og jeg synes de ble veldig fine jeg. (jaggu godt å være fornøyd med seg selv)



Og selvfølgelig har jeg strikket enda ett par Jay Walker. Disse skal jeg bruke til en gave.


I går kveld hadde jeg klubb og da lagde vi julekranser.  Jeg har laget alt for mange slik og er egentlig litt lei, men uansett er det veldig koselig å samles å lage noe sammen.

Om 14 dager skal vi lager lamper, slike med tråd, ballonger og tapetlim. Det tenker jeg skal bli et herlig kaos.



Og dermed er det helg igjen. Kjæresten min kommer i kveld og det gleder jeg med til. I morgen kveld skal vi har karaoke aften her og det blir gøy. Og sikkert ikke særlig pent når undertegnede får tak i mikrofonen. Uansett, vi kommer til å få det knallgøy.

Håper dere alle får en strålende helg.

1 kommentar:

Torunn Skjærstad Moen sa...

Det var en nydelig krans! God helg fra Asterix.