søndag 7. desember 2008

Jeg er så fornøyd

Ja tenk at jeg fikk til å strikke sokker med to farger. Jeg har liksom ikke fått dreisen på det før. Men i går startet jeg med frisk mot og det gikk. Men jeg strikket først på fem pinner, det ble ikke så bra. Så nå strikker jeg på to rundpinner og da ble alt så mye bedre. Jeg har korte rundpinner som er på utlån men når de kommer hjem igjen skal jeg strikke med det.





Uansett, se så fine de blir. Mønsteret har jeg kjøpt av Kongroa

Jeg må bare vise dere utsikten fra kjøkkenvinduet mitt. Se så fin himmelen er. Og skikkelig vinter er det hos meg.
I dag skal jeg koke rull til jul. Det hører liksom med synes jeg.
Og ellers blir det stikking og å se på sport på tv.
Ha en flott søndag alle sammen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott mønster du strikker.Og en kjempelur måte med 2 rundpinner. Må kanskje prøves det.? jeg har aldri fått til dette med mønsterstrikk.

Anonym sa...

ÅÅÅåå gi meg litt av den snøen!!! Det var bare nyyydelig!! Håper på hvit jul her og...har lyst å lage snølykter!!! Men det spørs jo he he her på det forblåste Vestland! Nyyydelige sokker du har på pinnene. Akkurat nå har eg et par Mitered Mittens på pinnen samtidig som disse elgene he he må bytte litt! Ungene skal trykke ut kakemenn idag og eg skal strikke hehe kanskje eg og baker litt?
Hmm kooos deg og nyt dagen!

Klem Vibbedille

Anonym sa...

Flott sokkemønster! Kanskje jeg også kan få taket på mønsterstrikking hvis jeg går over til å bruke rundpinner? Det må vel bare prøves...