søndag 1. juni 2008

Du gjør dagen min bedre.


Denne har jeg fått fra mormor http://heidis.sprayblogg.no/ Tusen, tusen takk. Det er så koselig å få slik oppmerksomhet.

Dagen i går gikk med til hagearbeid. Vi har fått fjernet masse kratt slik at vi igjen kan se den fine utsikten vår. Det var nesten så vi grodde inne. Men ryggen min satte ikke noe pris på arbeide så jeg tilbrakte ettermiddagen og kvelden på sofaen. Heldigvis er ryggen mye bedre i dag.

Garnmysteriet går veldig sent, men dog sakte fremover. Regner med å bli ferdig før neste mail.

Vi skal på en liten båt-tur i dag i den utrolig lille båten vår.

Mulig jeg må teste badevannet..... Nei, tror ikke at vannet er varmt nok for meg enda.

Ha en flott søndag alle sammen. Og håper dere får en like fin og varm dag som det blir her hos meg.

Ingen kommentarer: