søndag 9. oktober 2011

Bryllupplanleggingsperm

Jeg er et rotehode og nå som vi planlegger bryllup trenger jeg en perm der jeg kan samle alt av pairer og husekelister. 
Jeg kjøpte en perm på EuroPris men den trengte litt pynt synes jeg. 
Så i går kveld broderte jeg navn og dato, bordering er jeg ikke god til men det ble som det ble.
I dag har jeg sydd, tatt opp, bannet og sydd igjen.
Til slutt ble jeg riktig så godt fornøyd.



Inni er det en lomme.


Så nå er det en mulighet for at jeg klarer å holde styr på alt frem til bryllupet. 

4 kommentarer:

Tonemi sa...

Så lurt:) FLott ble den jo også etter mye banning...kjenner meg igjen der:)

Lykke til med organisert plannlegging:O)

Strikkern sa...

Mappen ble kjempefin:-) Godt å ha ett sted å samle alt.

Brit Strikkenerd sa...

Lurt med egen bok. Jeg har bok for alle mulige prosjekter. Bare MÅ ha det for å skaffe litt oversikt over dager, prosjekter og livet generelt. MEN jeg har nok ingen bok så pen som din. LYkke til videre i bryllupsplanleggingen:)
Takker også for at du deltar i min julegavekalenderlotteri- plutselig kan det jo bli deg som får en kalender helt for deg selv:)

Annie sa...

WOW! Elisabet! Gratulerer! Jeg ante ikke dette din luring! :D

Så utrolig koselig at dere skal gifte dere, jeg gleder meg på deres vegne :)

Mange gode klemmer fra meg :)