søndag 26. juni 2011

Ensfargede strikketøymapper og store nett

Nå har jeg sydd opp noen store nett. I disse får du plass til masse, om du skal på stranden eller på helgetur. Nettene er sydd i voksduk så de er enkle å tørke av om de blir skitene og de tåler å stå på våte underlag.
Nettene har følgende mål bredde 42 cm, høyde 42 cm og siden 21 cm.




Pris: 300 kroner inkl porto.
Hvit med lilla blomster er solgt.
Turkis med prikker er solgt. 



Mange har etterlyst ensfargede strikketøymapper og her kommer de. 
Mappen måler 13 cm ganger 18 cm ganger 25 cm. 
Mappene er sydd i voksduk og kan brukes til så mye mere enn strikketøy. Mappen kan brukes som toalettmapper, medisinveske, stellemappe og de er fine til unger i baksete på ferie.
Pris store mapper: 200 koner inkl porto. 



Her er små strikketøymapper. De måler 9 cm ganger 10 cm ganger 19 cm.
Pris små mapper: 150 kroner inkl porto. 
Blå og lilla mappe er solgt 
Hvit mappe er solgt. 


Hvis du har lyst til å kjøpe en, send meg en mail på elnorm@online.no

2 kommentarer:

Desirée sa...

Du lager jo kjempefine poser og mapper! Jeg har litt lyst til å dra frem symaskinen igjen, jeg også. Sydde endel før, men det er lenge siden og blir nok litt å sette seg inn i :)

Ha en fin dag!

elin73 sa...

Hei
Takk for besøket og hyggelig kommentar i bloggen min:-)
Du lager jammen også masse fint:-)
Hilsen Elin73