mandag 28. februar 2011

Knekkebrød, sjal og nytt strikketøy

Jeg har bakt meg knekkebrød, og de ble knallgode. Oppskriften har jeg fått av Karin og jeg smakte de hos henne før jeg bakte selv. 





Jeg måtte en tur på garnbutikken i dag og innom EuroPris og der tok jeg med meg noen nøster. Det rosa heter Alpa og skal bli lue...tror jeg.

De flerfargede er et sokkegarn og det kjøpte jeg bare fordi det var en ny farge.




En ny bok er også kommet i hus. Det er masse fint i boka og jeg har veldig lyst til å strikke meg påskegenser.





Men i første omgang blir det pulsvanter til ei vennine. Jeg strikker begge samtidig på en rundpinne. Noen ganger synes jeg det er greit.  Garnet er Sandnes Aplakka og det er godt å strikke med. 






Jeg har strikket et lite sjal eller muligens det er bedre å kalle det et skjerf.  Det heter Desert Rain og er veldig raskt å strikke. Jeg har strikket i Nøstebarn sitt 2-tråds ullgarn på pinne nummer 4.
 




Nå skal jeg strikke videre på pulsvantene og se reprise etter reprise av div skiløp fra dagen VM.

Ingen kommentarer: