onsdag 2. februar 2011

Håndarbeidsnett

Jeg har ryddet syrommet mitt og da kom sylysten tilbake. Det er mere moro å sy på et rom som er ryddig enn et rom der jeg knapt kom inn.

Så i dag har jeg sydd meg et håndarbeidsnett i voksduk. Det er praktisk med voksduk for det blir stødig og jeg kan sette det fra meg hvor som helst uten å være redd for at det som er inni skal bli vått. Og når nettet blir møkkete tørker jeg bare av det med en fuktig klut.



16.-18. september skal jeg på strikketreff i Tananger. Jeg har meldt meg på og hotellrom er bestillt. Juuhuu, som jeg gleder meg. Tre dager sammen med gale strikkedamer er helt topp.

4 kommentarer:

Christina sa...

Fint håndarbeidsnett, - og ikke minst veldig praktisk.

minon sa...

Synes håndarbeidsnettet ditt ble kjempefint og praktisk til all slags bruk!

hobbyvenn sa...

Så praktisk nett du har sydd. Og du har helt rett i at det er mer inspirerende å sy når rommet er ryddig. Holder på å rydde jeg også..

Harew sa...

Kjempefint nett du har laget. Det er veldig praktisk med slike du bare kan tørke av.

Høres veldig gøy ut med treff, en gang skal jeg komme meg avgårde jeg og :)