tirsdag 31. august 2010

Spring forward sokker og strikketøymapper

Ny sokker til meg selv, lange og gode og lett mønster å strikke. Mønsteret finner du HER og det er et gratis mønster.
Jeg strikket de i Arwetta og er totalt forelsket. Garnet er bare helt nydelig å strikke med. Her har jeg strikket på pinne nummer 3 , neste par skal jeg strikke på pinne 2,5.

Jeg liker å bruke sokken slik, liksom en leggervarmer med fot. Deilig og varmt til skjørt og tights.


Så har jeg sydd strikketøymapper i voksduk igjen.
Den bittelille rosa sender jeg med til den første som bestiller i dag.
Den bittelille rosa mappen er på vei til sitt nye hjem

Her er store mapper. De tåler en vannskvett, er perfekte med på tur og enkle å tørke av.
Pris: 200 inkl porto
Mappen mål er 13 cm ganger 18 cm ganger 25 cm.
To sorte mapper er solgt

Har du lyst til å kjøpe en? Send meg en mail på elnorm@online.no





4 kommentarer:

Nina sa...

Så flotte sokker du har strikket! Og de mappene dine er virkelig proffe!

Hege sa...

Så utrolig flotte sokker. Digget de :) Og helt enig med deg når det gjelder bruk av de ;)

Flotte strikkemapper også :)

Anita Tørmoen sa...

De sokkene var rålekre:)

Irene sa...

veldig lekre sokker!!