fredag 13. august 2010

Scooter og strikketøymapper

Se hva min kjære har kjøpt til meg!  En rød liten Salient, den går som ei kule og er gørrsøt. Jeg som aldri har kjørt slikt før koser meg som en unge og siden min søster også kjører scooter, er vi stadig på tokt. (Ja ikke så langt da men det har vi planer om.)




Nå er det så mange innlegg om strikkemapper her i bloggen min at jeg følte for å rydde litt. Dette er de mappene jeg har ferdig nå.
De er sydd i voksduk og tåler dermed utendørsbruk, ligge på bilgulv og når de blir skittene er de lette å tørke av.
Mappen måler 13 cm ganger 18 cm ganger 25 cm.
Prisen er 200 kroner inkl porto.
Send meg en mail om du vil kjøpe en eller flere. Min mail adresse er elnorm@online.no
Den rosa med blomster er solgt




I dag regner det hos meg og rett bak knatten skyter de med dynamitt så husene mine rister. Jeg venter bare på å høre stein rause ned på taket mitt. Noe det helt sikkert ikke gjør, men jeg er ikke kjent for å regne med at ting går bra.
Nå skal jeg slenge meg på Salienten min å hente posten, og der tro jeg det er strikkepinner både til min søster og meg.
Og neste uke håper jeg det ligger enda en pakke i kassen min, jeg har nemlig bestillt hespetre og nøstemaskin i dag. Juuhuu, det skal bli greit.
Ha en strålende dag.

1 kommentar:

Frk. Chilli sa...

For en kongegave du har fått da:) Den var jo bare dritkul!!!