onsdag 9. april 2008

Ny trapp, garn og gave

Jeg har endelig fått en ordentlig trapp og jeg synes den ble kjempe fin. Enda den ikke er ferdig enda. Det mangler rekkverk og litt beis men den er flott som den er.








Så nå er det så vidt jeg har tid til å blogge for jeg må gå i den nye trappa hele tiden.




Jeg har vært hos kjæresten min noen dager og da jeg kom hjem i dag bugnet postkassa mi.




Kjære, snille HildeGV har sendt med fire og en halv bunt garn. Og reddet meg i en veldig alvorlig garnkrise. Jeg har startet på ett sjal som jeg skal gi bort i gebursdagsgave, uten å ha nok garn. Og da jeg skulle kjøpe mere var de utsolgt. Men så reddet HildeGV meg. Så nå trenger jeg ikke bruke hjernern til å pønske ut en ny gave.




Tusen takk, HildeGv.







Men i postkassa mi lå det en tykk konvolutt til. Og den skranglet og jeg ventet ingenting. Så var det tre nydelige maskemarkører fra Trultelene. Og de fikk jeg fordi jeg hadde reklamert for nettbutikken hennes. Det er jo klart jeg reklamerer for noe som jeg er så fornøyd med. Jeg vil jo gjerne dele det med flere.



Og nettbutikken finner du her http://tuff.weblogg.no/ Hun har nydelige, billige bambus pinner og deilig garn. Og hun sender utrolig fort. Så bare sett igang og handle.



Tusen takk, for de flotte maskemakørene.






1 kommentar:

Unknown sa...

Nydelig trapp, ikke rart du løper den opp og ned om dagene....
Gratulere med flotte maskemarkører og garn slik at du ble ferdig med gaven.
Ha en fin onsdag :-)