torsdag 29. juli 2010

Jooosa strikketøymapper og litt turkis

I dag er jeg i rosamodus og litt turkis med rosa blomster. Mappene er sydd i voksduk og tåler en vannskvett. Perfekte til utendørstrikking og i bilen tåler de å ligge på våte og møkkete bilgulv. Mappen er lette å tørke av med en våt klut når de blir skittene.



Mappene måler 13 cm ganger 18 cm ganger 25 cm.

Begge de mørk rosa med prikker er solgt



Mappene koster 200 kroner inkl porto.

Send meg en mail om du har lyst til å kjøpe en.   Min mail adresse er elnorm@online.no

5 kommentarer:

Hanne sa...

Så søte de var. Kjempe smart at de er vannavstøtende.

minon sa...

Utrolig flotte strikketøysmapper du lager! Friske og fine i fargen og veldig praktisk!

Fru Keilegavlen sa...

Flotte strikketøymapper. Smart å bruke voksduk.

sipusa sa...

jammen ble det rosa ja:-) flotte de turkise med rosa blomster på, hvis jeg osv......men de blir nok kjøpt det er jeg sikker på:-D

Bente sa...

Kjempesøte mapper! De må være praktiske, særlig når du har brukt voksduk.