torsdag 14. august 2008

Oppvaskfiller....igjen

Oppvaskfiller får en jo aldri nok av. Og på Hobbyboden er det stadig noen som frister meg til å strikke flere. Jeg er med på along på Hobbyboden som starter 1.september. Men vi har alt nå fått ett mønster som tjuvstart. Ronilleklut. Jeg strikket den i rosa Sportsgarn fra Spar Kjøp. jeg la opp 52 masker og pinner nr 3,5.



Her er det lettere å se mønsteret. Den som ser blå ut men faktisk er grønn, har jeg strikket etter oppfordring fra Manne, sjefen på Hobbyboden. Jeg vet ikke helt hvor jeg har fått mønsteret fra men det blir fint synes jeg. Strikket i sammen garn som den rosa.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte farger som liver opp på kjøkkenet!

Anonym sa...

Utrolig fine ! Jeg hadde nok ikke hatt råd til å bruke dem som filler... Hadde hengt dem opp til pynt jeg tror jeg. hi hi